onsdag 23 december 2009

Tisdag ;) (igår)


Ja idag har jag varit i växjö och tagit bort stygnen på händerna :) dom sa att det läkte fint hehe. Om 4 veckor ska jag in igen och då får jag reda på om jag kan börja rida, man får väl hoppas på det hehe ;) men har jag otur så får jag vänta 6 veckor till :( det har jag inte tålamod till :( Efter att jag och pappa hade varit hos läkaren så åkte vi till McDonald´s och käkade det var ASGOTT! haha ;D Sen när vi kom hem åkte jag och mamma till Hectra (Hon har kommit hem nu) för mamma skulle rida henne en snabbis :) Det gick jättebra är lite förvånad att hon var så lugn med tanke på vad hon har gjort med alla andra som har ridit henne men jag tror att hon känner sig trygg i mig och mamma för det tar ju lite tid att skapa ett band, och sen tror jag inte hon menar något illa :) Men men det är allt jag har gjort idag :)


Kramar Fredrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar